5060251506 |
L'’art de conversar: Com fomentar la participació de l’'alumnat per treballar habilitats per a la vida a l’'aula |
2018-2019 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
31/3/2019 - 7/6/2019 (15 hores) de 11:00h a h |
|
ESC Baldiri Reixac |
|
c. Llibertat, 80 (Banyoles)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Pla de l'Estany
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
09/01/2019 - 18/01/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Es compartirà el marc conceptual i la metodologia d'aplicació del Programa "sigues tu"
Es treballaran les diferents habilitats per a la vida a partir d’exemples que ens permetin entendre el punt de vista dels infants i a l’hora ser capaç d’establir els límits necessaris per promoure un bon clima a l’aula que faciliti la participació.
|
| |
Objectius |
• Fomentar la reflexió i l’aprofundiment en relació les habilitats pròpies.
• Donar eines i recursos als professionals per treballar l’educació per a la salut en el marc de les habilitats per a la vida.
• Fomentar espais de relació entre professionals per tal de promoure el coneixement d’aquesta estratègia educativa.
|
| |
Continguts |
Introducció sobre el marc conceptual i la metodologia d’aplicació del Programa “Sigues tu”
Entendre el punt de vista dels infants i a l’hora ser capaç d’establir els límits necessaris per promoure un bon clima a l’aula que faciliti la participació.
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa.
Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de les hores presencials. Participació activa a les sessions i aplicació pràctica a l’aula dels continguts treballats.
|
| |
E-mail |
crp-pladelestany@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
diumenge |
31/03/2019 |
1000 |
1100 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
|
Sessió 3 |
- |
- |
- |
|
Sessió 4 |
divendres |
07/06/2019 |
1000 |
1100 |
|
| |